Doar opinii…

EDUCAȚIA PENTRU VIITOR

Update- 26.02.2016- Atenție, această postare conține informații din anul 2012.
Update, 26.02.- de la Denisa (in Comentarii): Pentru Bucuresti, gasiti detalii despre programarea la evaluarea psihosomatica aici:  http://www.cmbrae.ro

 

Update, 24.02.- MECTS a publicat modele de fise de evaluare:

NOU!!! via MECTS Cls. pregatitoare-exemplu fisa_evaluare_criterii

NOU!!! via MECTS Cls. pregatitoare-exemplu fisa_evaluare_criterii (2)

( vezi si: https://educatieincluziva.wordpress.com/hai-la-scoala/ )

Update, ora 14.44 Ma bucur ca mai cititi, dar ceva opinii legate de tema…?

M-am decis sa-mi dau si eu cu parerea cu privire la modul de implementare a METODOLOGIEI PRIVIND CUPRINDEREA COPIILOR ÎN CLASA PREGĂTITOARE ȘI ÎN CLASA I PENTRU ANUL ȘCOLAR 2012-2013.

Toate comentariile sunt doar pareri personale, deci va rog sa le considerati ca atare.

In primul rand, trebuie sa remarc faptul ca Metodologia este doar pentru acest an. Este corect asa, deoarece, in urma implementarii, poate se vor extrage niste lectii invatate si in anii urmatori Metodologiile se vor imbunatati.

Cat despre…

Vezi articol original 1,997 de cuvinte mai mult

6 thoughts on “

    • Daca gradinita s-a angajat sa va faciliteze inaintarea cererii de evaluare catre CJRAE si sa va informeze cu privire la locul si data evaluarii, mi se pare OK…
      Puteti suna la Telverde pus la dispozitie de inspectoratul scolar al judetului dvs.

  1. Am observat ca programarea pentru evaluare se afiseaza in scoli. La care scoala se prezinta parintele, daca inscrierile pentru clasa I incep abia la 1 martie, sau si mai tarziu pentru cei care vor sa-si inscrie copilul la alta scoala decat cea de circumscriptie… De unde stim unde ne prezentam si cand?

  2. Am sunat. Si, desi de la gradinita mi s-a spus ca trebuie sa sustinem evaluarea, la telefon o doamna mi-a spus ca acei copii nascuti dupa 31 august (ca si fetita mea) nu o vor sustine. Este necesara doar o cerere la scoala pentru inscrierea in clasa I. Multumesc

Lasă un comentariu

